Reklamace a vrácení zboží

Jak postupovat při reklamaci zboží:

1. napište nám na e-mail info@telu.cz informace s popisem vaší reklamace,

2. pošleme vám štítek k nalepení a poslání přes Zásilkovnu,

3. do balíčku přiložte vyplněný reklamační formulář - ke stažení ZDE,

4. štítek, který jste od nás obdrželi, nalepte na balíček a ten odneste na jakoukoliv pobočku Zásilkovny - doručení k nám je ZDARMA,

5. jakmile k nám balíček dorazí, informujeme výrobce ohledně dalšího postupu reklamace a budeme vás informovat.

 

Vrácení zboží - odstoupení od kupní smlouvy:

1. ze zákona máte možnost odstoupit od kupní smlouvy ve lhůtě 14 dní, a to bez udání důvodu,

2. do balíčku k vrácenému zboží přiložte vyplněný formulář odstoupení od smlouvy - ke stažení ZDE,

3. při převzetí balíčku zkontrolujeme, jestli je zboží v pořádku,

4. za vrácené zboží vám vrátíme peníze zpět na účet, který uvedete ve formuláři, nejpozději do 14 dnů.