Reklamace a vrácení zboží
Jak postupovat při reklamaci zboží:
1. napište nám na e-mail info@telu.cz informace s popisem vaší reklamace,
2. pošleme vám štítek k nalepení a poslání přes Zásilkovnu,
3. do balíčku přiložte vyplněný reklamační formulář - ke stažení ZDE,
4. štítek, který jste od nás obdrželi, nalepte na balíček a ten odneste na jakoukoliv pobočku Zásilkovny - doručení k nám je ZDARMA,
5. jakmile k nám balíček dorazí, informujeme výrobce ohledně dalšího postupu reklamace a budeme vás informovat.
Vrácení zboží - odstoupení od kupní smlouvy:
1. ze zákona máte možnost odstoupit od kupní smlouvy ve lhůtě 14 dní, a to bez udání důvodu,
2. do balíčku k vrácenému zboží přiložte vyplněný formulář odstoupení od smlouvy - ke stažení ZDE,
3. při převzetí balíčku zkontrolujeme, jestli je zboží v pořádku,
4. za vrácené zboží vám vrátíme peníze zpět na účet, který uvedete ve formuláři, nejpozději do 14 dnů.